حرف دل







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چه کنیم؟

 لا مسب عجب گوشی خوبیه این "نوکیا".امکانات داره...تا دلت بخواد!!!                                                                  عجب نوشابه خوشمزه ای این "کوکاکولا" و "پپسی" و"فانتا"جیگر ادم حال میاد!!!                                                    چه جنس های خوبیه جنس های شرکت"تیمبرلند"!کفش و لباس های مشتی داره!!!                                              راستی تا حالا خوراکی ونوشیدنی با مارک"NESTLE"خوردید؟؟؟نسکافه های نازی داره!!!                                          و تا دلت بخواد ازین مارک وشرکت هایی که بهترین جنس هارو تو بازار دارن....چه کنیم؟؟؟؟؟                                     هممون خوب میدونیم چه اشباه ادمی حامی و اسپانسر این شرکت ها هستند!!!بحثی نداریم!!!                                و این هم خوب میدونیم که از لحاظ شرعی و قانونی(تاکید دارم قانونی) تجارت و مراورده با این شرکت ها و شرکت های تحت لیسانس مشکل شرعی وقانونی دارد(با سند میگم خواستید بگید بذارم)!!!!             اما حرفم چیز دیگست....من میگم شرع و عرف و قانون به کنار.باعقل قضاوت کنیم همونطورکه با عقل نوکیامیخرم.    


با اجازه ی خدا....من نوکیا میخرم چون گوشیه خوبی وکار ندارم به اسراییل.....من کوکا کولا و پپسی و...میخورم چون خوشمزس و از اسراییل هم بدم میاد.....من نسکافه میخورم وبه فلسطین و غزه کمک میکنم!!! و...و...و...و...اما بدونیدکه با ریال ریال هرکدوم از ما ها این اتفاقات میافته:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی ایرانی در 21:3 | |